SAFERNET

NEXT STAR

la emisiunea Next Star -13 iunie 2013

vineri, 27 mai 2011

PROTESTUL MIRUNEI DE 1 IUNIE

PROTESTUL meu de 1 iunie



1 iunie? Asta e ziua mea de nastere… m-am nascut pe 1 iunie… de ziua mea sarbatoresc toti copii… ziua lor … ziua mea… a tuturor copiilor… am primit cadouri in fiecare an de ziua mea... si m-am bucurat… intotdeauna… pana anul trecut cand am vazut la tv ca nu toti copii primesc cadouri... nici de ziua copilului... nici de ziua lor… atunci am inteles cum stau lucrurile… si am discutat cu parintii mei… si am hotarat cu parintii mei… sa nu mai primesc cadouri… asa ca un PROTEST… sau ca o coalizare cu cei ce nu au parte de cadouri niciodata… nu mai vreau cadouri pana nu primesc si ceilalti… cadourile mele le daruiesc… de fiecare data cand primesc cadouri le voi darui unor copii… dintre cei carora nimeni nu le ofera cadouri niciodata… PROTESTEZ… e tot ce pot sa fac… asa vad eu lucrurile… si cred ca e bine asa… sau poate nu… nu stiu… cred ca asta ar trebui sa judece cei mari… parintii nostrii… cei care ne daruiesc cadouri… ei pot face mai mult… ar trebui sa gaseasca solutia pentru ca sa primeasca toti copii cadouri… si eu… si el… si ea … toti… toti copii… si multa dragoste… multa… pentru ca noi copiii tanjim dupa dragoste…PROTESTATI alaturi de mine… pentru ei… sunt multi si au nevoie de protestul nostru…



MIRUNA

4 comentarii:

  1. Gandurile tale sunt minunate...La fel si muzica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Bravo Miruna. Te felicit pentru initiativa ta. Bine ar fi daca protestul tau ar fi cunoscut de cat mai multa lume si cei care sunt in masura sa faca ceva, orice, sa faca. Succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui ca fiecare dintre noi sa dea un mic cadou unor copii fara posibilitati sau din centrele de plasament.Dar copii din centre nu au nevoie de cadouri ,ci de dragoste.
    Felicitari Miruna
    Cu drag Dominique

    RăspundețiȘtergere
  4. Miruna esti un copil cu suflet mare.
    Ar fi bine daca ar vedea acest protest cei din parlament si sa faca ceva pt acesti copii.
    Din pacate multi copii sunt mereu singuri de Craciun,de Paste,de ziua lor,de 1 iunie.Nimeni nu le spune La multi ani.
    Acum cativa ani a fost o campanie in care se incuraja luarea unui copil dintr-n centru de plasament pt a-si petrece un Craciun intr-o familie.Ar fi bine daca s-ar relua aceasta campanie.
    Putem fi cu totii parintii unui copil pt o zi.

    RăspundețiȘtergere