SAFERNET

NEXT STAR

la emisiunea Next Star -13 iunie 2013

joi, 1 martie 2012

S-a lansat SafeTube, prima platformă online de galerii video

S-a lansat SafeTube, prima platformă online de galerii video
dedicată siguranţei pe Internet


Astăzi, în cadrul conferinţei de presă organizată de Consorţiul Sigur.info cu ocazia Zilei Siguranţei pe Internet, a fost lansată prima platformă online dedicată exclusiv postării de clipuri video, audio sau flash cu scop informativ sau educativ privind utilizarea în condiţii de siguranţă a calculatorului, Internetului şi tehnologiilor mobile. Aceasta poarta numele de SafeTube.eu.

Lansarea oficială a avut loc în cursul zilei de 28 Februarie 2012 în cadrul conferinţei de presă organizate de Consorţiul Sigur.info, coordonatorul naţional al Safer Internet RO Center, în cadrul programului Safer Internet Plus al Comisiei Europene.

Platforma nou lansată SafeTube.eu, se doreşte a fi un spaţiu online unde fiecare poate învăţa ceva util cu privire la siguranţa pe Internet şi face parte, împreună cu Saferpedia.eu RO şi Saferpedia.eu EN, din proiectul naţional Sigur.info.
Safetube.eu Este o platformă interactivă cu un design simplu şi uşor de utilizat, fiind accesibilă utilizatorilor de orice vârstă. În prezent, sunt încărcate aproximativ 350 de clipuri împărţite în 12 categorii dar conţinutul poate fi oricând dezvoltat de către utilizatori, care pot incărca filmuleţe pe tema siguranţei online fie prin upload direct pe Safetube.eu fie prin legaturi de pe alte platforme de galerii video cum este Youtube.

Ce puteţi vizualiza pe SafeTube?
­ Clipuri privind siguranţa online realizate în cadrul consorţiului sau de către alte centre Europene;
­ Tutoriale (cum sa-mi setez contul de Facebook doar pentru prieteni, Cum să setez motorul de căutare pe căutare sigură, cum sa utilizez un cont de Twitter, etc);
­ Cele mai bune proiecte video realizate de participanţii la concursul organizat anual de Consorţiul Sigur.info în perioada decembrie – februarie;
­ Diferite spot-uri de promovare a proiectului Sigur.info.

SafeTube este o platformă interactivă prin faptul că oferă utilizatorilor posibilitatea de a vota clipurile preferate, permite adăugarea de comentarii pentru fiecare clip uploadat, posibilitatea de share cu prietenii din diferite reţele sociale şi de asemenea clipurile pot fi preluate prin intermediul unui link şi postate pe paginile utilizatorilor.

Începând cu data de 28 Februarie 2012, puteţi accesa SafeTube oricând la adresa www.safetube.eu
Atât Safetube.eu cât şi enciclopediile Saferpedia.eu RO şi EN şi dezvoltarea portalului Sigur.info sunt realizate de Positive Media, Iaşi – partener în cadrul Consorţiului Sigur.Info care are ca responsabilitate promovarea în mediul online a resurselor privind siguranţa pe Internet a copiilor.


Pentru mai multe detalii privind SafeTube şi alte proiecte dezvoltate în cadrul proiectului Sigur.info, vă rugăm contactaţi:

Giani Ianău, Coordonator tehnic în cadrul proiectului Sigur.info
E-mail: office@sigur.info
Website: www.sigur.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu