SAFERNET

NEXT STAR

la emisiunea Next Star -13 iunie 2013

luni, 27 decembrie 2010

Emisia din 26 Decembrie

In aceasta emisie am cantat Noapte de vis,Once upon a december,Deschide usa crestine,Poveste de Craciun.
Am sarbatorit pe un ascultator.De asemenea am avur la cerere piese cu Puya si Candy .
Invitatii mei au fost:
Alexia Urtoi-Merry Chrismas
Andra Gogan-Vacanta
Razvan Gogan-Colindul piticilor
Andreea Olariu-All I want for Chrismas is you
Ana Maria Covrig-Iarna Tainic Gradinar
Andreea Olariu-All I want for Chrismas is you
Andrei Gheorghe-Scrisoare catre Mos Cracoiun si Imi place Mambo
Andreea Botis-In sfanta noapte de Craciun
Bernice Chitiul-Once upon a december
Bianca Olteanu-Mos Nicolae
Cezara Cojocariu- Feliz navidad
Codruta Barariu-Astept Dimineata
Cosmin Marinciuc_Rugaciune
Cristina @Andreea Vis de iarna
DEnisa Trofin-va colindam.
Diaden-Clopote albe,clopote negre
Diana Simione -Crestinilor noi astazi
Evelin Iulia Dicu-Ingerii colinda
Francesca Gheorghe-Rugaciune de Craciun
Karina Ghita -De Sarbatori
Georgiana Blagescu-La multi ani
Georgiana Drumen-Zurgalaul
Giulia Voinea-Milioane
Iulian Selea-Buna Seara Mos Craciun
Maria Craciun-Ave Maria
Miruna Panzaru-Steluta Mosului
Nicolae Manuel Adetu-Fluturi de zapada
Oana Cenusa _fluturi de zapada,Harul meu
Oana Gicoveanu-Isus Imparatul
Tabita Streinu-Once upon a december
Teodora Sava-Noapte de vis si Vine seara lui Craciun
Voci Maramuresene Venim sa va colindam
Irina Ionescu-Once upon a december

ANUL VIITOR VOI AVEA IN FIECARE EMISIE CATE 2 INVITATI.
FIECARE VA AVEA 45 MINUTE DE EMISIE IN CARE SE VOR PREZENTA MELODIILE
CANTATE PERSONAL SI CE DORESTE SA AIBA IN EMISIE.
fIECARE INVITAT VA PUTEA AVEA CATIVA INVITATI PROPII.
EL VA PROPUNE INVITATUL SAPTAMANII VIITOARE.
SINGURA CONDITIE ESTE ACEEA CA ATUNCI CAND VA FI INVITAT SA FIE
ONLINE.VA FI O EMISIE INTERACTIVA.
DE ASEMENEA CEI CARE SUNT ONLINE SI NU FAC PARTE DINTRE INVITATI,
POT SA-MI CEARA SA DIFUZEZ O PIESA CU EI.
INVITATUL TREBUIE CA PANA VINERI INAINTEA EMISIUNII SA IA LEGATURA
CU MINE PENTRU DETALII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu