SAFERNET

NEXT STAR

la emisiunea Next Star -13 iunie 2013

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Emisia din 5 decembrie

Emisia din 5 decembrie
Eu am cantat Colindam iarna si Once upon a december
1.Andreea Olariu-All by myself
2.Bernice Chitiul-Ma cheama marea
3.Georgiana Jascanu -Ploaia
4.Curtasu Denisa-Fur Elize
5.Georgia Acatrinei-Rock in roz
6.Teodora Sava-Danseaza ,Vis de iarna
7.Icarus-Tu si toamna
8.Maria Craciun-Ave Maria
9.Giulia Voinea-Milioane
10 Andra Gogan-Petrecere in pijamale
11.Razvan Gogan Prieteni adevarati,Vin Piratii
12.Oana Maria Gicoveanu Voi fi mereu cu tine
13.Iulian Veza-Falling
14.Anca Hanzu-Zborul
15.Cezara Cojocariu -Feliz Navidad
16.Brenda Stefanescu-Nani ,nani Fat Frumos
17.Oana Cenuse-Sansa e de partea mea
18.Gorgan Andrei-Asta-s eu
19.Ana Maria Covrig-Nici o stea
20.Andrei Gheorghe-Iarna
21.Maria Sandulescu-Foarte bine
22.Carmen Voda-Here I am
23.Codruta Barariu-Reaprindeti candela
24.Georgiana Blagescu-Nebunie
25.Andreia Botis-Leru-i Ler
26.Cristina Ionita-Mai tarziu sau mai devreme
27.Miruna Panzaru-Steluta Mosului
28.Voci Maramuresene-Jos la poala Codrului
29.Adriana -De ziua ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu