SAFERNET

NEXT STAR

la emisiunea Next Star -13 iunie 2013

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Emisia din 7 noiembrie

Emisia din 7 noiembrie a fost dedicata in memoria d-lui Adrian Paunescu.
Timp de 5 ore au fost piese din Cenaclul Flacara.Maria Craciun a trimis un mesaj emotionat care afost citit.S-a difuzar si piesa Pentru ea cantata de Maria Craciun impreuna cu Tenorul razvan Sararu.

Iata mesajul Mariei .“Maria Craciun: Inainte de a pleca in Norvegia , am vorbit la telefon cu prietenul meu drag , domnul Adrian Paunescu. Nu i-am pus ca plec, dar l-am intrebat cum se mai simte. Mi-a spus vesel …bine Maria …m-am inveselit si eu si i-am spus cat il iubesc si ca peste un timp in la Bucuresti sa-l vad si sa -i cant Cantecul lui Charlie Chaplin. Mi-a spus ..bine Maria .te astept. Astazi aud ca a murit . Dar eu pot sa va spun ca nu .EL NU POATE SA MOARA. ….a plecat doar sa se odihneasca , pentru ca era foarte obosit, si Dumnezeu il vegheaza sa nu i se intample nimic rau. Eu ii sarut mainile si ii spun de aici unde ma aflu , ca ii multumesc pentru toata increderea si bucuria cu care a vorbit mereu despre mine ca despre un artist si voi ruga ingerii sa il vegheze asa cum stiu mai bine”
Domnul Adrian Paunescu va ramane viu in inimile noastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu